شرایط ضمانت بازگشت رایگان کالا چیست؟

بازگشت کالا در اولترا هیچ مشکلی ندارد، به شرط اینکه تا حداکثر ۷ روز پس از دریافت محصول اقدام به بازگرداندن آن شود، محصول پلمپ باشد و باز نشده باشد و در صورت وجود کارتن، کارتن محصول مخدوش نشده باشد. هزینه بازگشت کالا در این صورت بر عهده مشتری است، ولی در صورتی که اشتباهی از سمت شرکت بوجود آمده باشد، تمام هزینه بر عهده شرکت می‌باشد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می‌شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد. توجه کنید در صورتی که با انصراف از خرید تک محصول و بازگرداندن کالا، شرط اولیه ارسال رایگان نقض شود، هزینه ارسال از مبلغ محصول کسر شده و مابقی برای شما واریز می‌شود. انصراف از کل سفارش شامل هزینه ارسال نمی‌گردد.

نکته مهم: برخی محصولات دارای پلمپ یا پوشش پلاستیکی هستند و داخل جعبه قرار دارند؛ به‌دلیل ساختار بسته‌بندی این محصولات، امکان بررسی فیزیکی آن‌ها پیش از باز شدن وجود ندارد. در صورتی که این دسته از محصولات پس از باز شدن دچار ایراد یا اشکال باشند، هزینه مرجوعی و ارسال مجدد به‌طور کامل بر عهده مشتری است و شرکت هیچ‌گونه تعهدی در قبال آن ندارد.

شرایط بازگشت کالای غیر اصل چیست؟

اولترا با افتخار اصالت کالاها را تضمین می‌کند و با اطمینان کامل می‌توانید خرید خود را انجام دهید. درصورتی که از اصالت کالایی که دریافت کرده‌اید اطمینان ندارید، امکان ثبت درخواست شما برای مرجوعی با ارائه مستندات در مورد اصل نبودن کالا، تا ۹۰ روز پس از تاریخ تحویل سفارش وجود دارد. در صورت وجود مشکل لطفاً با اولترا تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.

چگونه درخواست مرجوعی را ثبت کنم؟

جهت بازگرداندن کالا و استفاده از خدمات پس از فروش اولترا، لطفا در سایت، از طریق آیکون پشتیبانی پایین صفحات وارد چت آنلاین شده و با کارشناسان خدمات پس از فروش ما در ارتباط باشید. کارشناسان امور مشتریان اولترا در سریع‌ترین زمان ممکن، پاسخگوی شما هستند. و یک راه دیگر ثبت فرم می‌باشد. هم چنین جهت پیگیری می‌توانید با امور مشتریان اولترا تماس بگیرید: 09120000000

کالا را به چه روشی برای اولترا پس بفرستم؟

پیش از هر چیز، برای مشخص کردن روش بازگرداندن کالا، با امور مشتریان اولترا هماهنگ نمایید. هزینه بازگشت کالا از شهرستان به عهده اولترا است، اما لازم است قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویر آن از طریق چت آنلاین، برای بخش پشتیبانی سایت اولترا فرستاده شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید اولترا و یا پست عادی سفارشی، باز گردانده شود، هزینه بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.

تسویه حساب کالای بازگردانده شده چگونه انجام می‌شود؟

پس از دریافت کالا توسط بخش خدمات پس از فروش، در صورت تایید شرایط مرجوعی، هزینه کالا و هزینه پست سفارشی برای مرجوعی کالا برای مشتری واریز می‌شود. در صورتی که اشتباه از سمت اولترا باشد، هزینه مرجوعی کالا بر عهده اولترا است و اگر کاربر به هر دلیلی که توسط اولترا مرجوعی کالا تایید شد، هزینه بازگشت بر عهده مشتری است.

آدرس و اطلاعات لازم برای مرجوعی کالا:

لطفاً پیش از ارسال هرگونه مرجوعی، حتماً با پشتیبانی سایت هماهنگ نمایید.

آدرس پستی:
خراسان رضوی، نیشابور، خیابان عطار، عطار ۵، پلاک ۵
کد پستی: ۹۳۱۳۷۶۶۶۵۶

شماره تماس: 09120000000