
قوانین و مقررات سایت
تاریخ آخرین بهروزرسانی صفحه قوانین و مقررات سایت اولترا 1402/10/09 بوده است و فرض بر این است که حداکثر تا 14 روز پس از این تاریخ کاربران سایت آن را مطالعه کرده و از مفاد آن کاملا آگاه هستند. اولترا میتواند برای ارائه بهتر خدمات خود، نسبت به بهروزرسانی و ایجاد تغییرات در قوانین و مقررات سایت، با ذکر دقیق تاریخ، اقدام نماید و از کاربران هم انتظار میرود نسبت به تغییرات انجام پذیرفته آگاهی کامل کسب نمایند.
صفحه قوانین و مقررات حاضر بهمثابه یک توافق است که بهموجب ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازمالاجرا تلقی میگردد و کلیه کاربران و اشخاصی که به هر نحوی و با هر وسیلهای از سایت اولترا استفاده مینمایند تابع این توافق هستند.
ماده یک: تعاریف
قوانین جمهوری اسلامی ایران: منظور از قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و مقرراتی است که به تصویب مجلس شورای اسلامی یا سایر نهادهای قانونی رسیده باشد و بهصورت لازمالاجرا درآمده باشد. ازجمله قوانینی که سایت اولترا تابع آن میباشد قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از مصرفکننده است.
توافق: منظور از توافق، صفحه قوانین و مقررات حاضر میباشد که بهموجب ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازمالاجرا تلقی میگردد و تنظیمکننده روابط بین اولترا و کاربران میباشد.
سایت: در توافق حاضر هرکجا از کلمه «سایت» استفاده شده است منظور سایت اولترا میباشد.
ماده دو: موضوع فعالیت سایت اولترا
2-1 سایت اولترا در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت میکند و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
2-2 خدمات سایت اولترا بهطورکلی به شرح زیر است:
– ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی
– ارائه خدمات مشاوره برای کاربران عزیز
ماده سه: حساب کاربری
3-1 عضویت و ایجاد حساب کاربری در سایت اولترا رایگان میباشد. اشخاص برای عضویت باید به بخش عضویت مراجعه نمایند. ثبتنام در سایت و تکمیل فرم عضویت که در آن اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل دریافت میشود بهمنزله آگاهی و پذیرش کامل قوانین و مقررات سایت اولترا میباشد.
3-2 هر شخصی که به هر مقصود و به هراندازهای از سایت اولترا استفاده نماید به معنای آن است که از تمام قوانین و مقررات سایت آگاهی کامل دارد و آن را بهصورت کامل پذیرفته و تابع آن میباشد.
3-3 هر شخصی فقط میتواند یک حساب کاربری داشته باشد و درصورتیکه بعدا مشخص شود شخصی بیش از یک حساب کاربری داشته است، سایت اولترا میتواند آن حسابها را حذف و دسترسی کاربر به پروفایل کاربری خود را قطع نماید و کاربر نیز حق هیچگونه اعتراضی نسبت به این اقدام اولترا را ندارد.
3-4 اشخاص برای عضویت در سایت باید از اطلاعات و مشخصات هویتی خودشان استفاده نمایند و سایت اولترا هیچگونه مسئولیتی در ازای تخلف از این ماده ندارد.
3-5 درصورتیکه معلوم شود شخصی با نام و حساب کاربری جعلی اقدام به خرید محصولات و یا استفاده از سایت نموده است، اولترا میتواند نسبت به حذف آن حساب کاربری اقدام نماید. در این حالت وجه پرداخت شده به کاربر مسترد نخواهد شد.
3-6 اشخاص باید در ایجاد حساب کاربری خود دقت کافی نمایند تا اطلاعات و مشخصات واقعی خود را صحیح و کامل ثبت نمایند. اولترا مسئولیتی در قبال نادرست بودن اطلاعات کاربر ندارد.
ماده چهار: مسئولیتهای اولترا
4-1 اطلاعات کاربران نزد سایت محفوظ است و اولترا تمام تلاش خود را در جهت حفظ اطلاعات کاربران انجام میدهد و سعی میکند از امکانات و زیرساختهای لازم برای این مقصود استفاده نماید.
4-2 سایت اولترا تمام تلاش خود را مینماید تا آموزشها و خدمات باکیفیت به کاربران ارائه دهد و پذیرای پیشنهادات و انتقادات باشد.
4-4 سایت اولترا تمام تلاش خود را جهت بهروزرسانی صفحات و مطالب خود مینماید. سایت میتواند بنا به هر دلیلی بهصورت آزادانه اقدام به حذف یا از دسترس خارج نمودن موقتی یا دائمی صفحه خاصی از سایت نماید و این اقدام حقی برای اعتراض به کاربران نمیدهد.
ماده پنج: مسئولیتهای کاربر
5-1 کاربر باید در حفظ و نگهداری اطلاعات خود کوشا باشد و اطلاعاتی مانند نام کاربری، اطلاعات تماس و رمزهای عبور را نزد خود محرمانه نگه دارد. در صورت تخلف از مفاد این ماده و افشای اطلاعات کاربر، سایت اولترا هیچ مسئولیتی ندارد و تمام مسئولیتها و عواقب بر عهده خود کاربر است.
5-2 اشخاص نباید حساب کاربری خود را، به هر هدفی، نزد شخص یا اشخاص دیگری بسپارند. اولترا اگر حساب داشته باشید یا نداشته باشید بهتون خدمات میدهد.ولی در صورت بروز مشکل یا مرجوع کالا باید حساب کاربری داشته باشید. درصورتیکه بر اثر استفاده همزمان از حساب کاربری یا انتقال آن به دیگری مشکلی ایجاد شود تمام مسئولیتها بر عهده کاربر است و اولترا هیچگونه مسئولیتی ندارد
ماده شش: مالکیت فکری
6-1 تمام محتوای سایت اولترا مانند محتوای مقالات، محصولات، لوگو، تصاویر، صوتها، ویدیوها و … متعلق به شرکت تجارت آرمان جی میباشد و بدون موافقت و اجازه اولترا، هیچکس اجازه استفاده، کپی، بازآفرینی و یا هرگونه اقدام خلاف قانون دیگری را نسبت به هر یک از موارد ذکرشده و امثال آن ندارد.
تبصره 1:
کاربر نباید در سایت ( تالار گفتوگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment) را بگذارد و یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانهای را به دنبال داشته باشد.
همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمیشود. همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را از دست میدهد.
ماده هفت: ثبت و ارسال سفارش
7-1 کاربر باید دقت نماید تا آدرس و کدپستی محل دریافت را کاملا دقیق و صحیح وارد نماید. درصورتیکه آدرس اعلامشده از سوی کاربر دقیق نباشد و محصول به خریدار نرسد اولترا هیچگونه مسئولیتی ندارد.
7-2 زمان ارسال محصولات توسط شرکت در همان روز یا نهایت فردای روز کاری میباشد. و تحویل پست داده میشود و زمان ارسال سفارشهایی که در روزهای تعطیل ثبت میشود بعد از اولین روز تعطیلات محاسبه خواهد شد.
7-3 زمان ارسال محصولات برای سفارشات نیشابور اگر قبل از ساعت 14:00 باشد در همان روز انجام میشود.
7-4 درصورتیکه تراکنش کاربر ناموفق باشد و وجهی از حساب کاربر کسر گردد، مبلغ کسر شده بهصورت خودکار از طرف بانک مربوطه ظرف 72 ساعت مسترد خواهد شد.
7-5 اولترا تمام محصولات را به صورت کاملا سالم به اداره پست تحویل میدهد و اداره پست هم متعهد است با رعایت نکات ایمنی محصولات را به مقصد برساند. با این وجود در صورتی که محصول ارسال شده دچار نقص و اشکالی باشد خریدار باید ظرف 7 روز به اولترا موضوع را اطلاع دهد تا رسیدگیهای لازم انجام شود.
7-6 اگر براثر اشتباه سایت، محصولی موجود اعلام شده باشد در صورتی که موجودی آن صفر باشد، سایت این حق را دارد تا سفارش را باطل نماید.
7-7 اگر بر اثر اشتباه، قیمت محصولی کمتر یا بیشتر اعلام شود، سایت میتواند خریدهای قبلی را باطل نماید تا ثبت سفارش با قیمت اصلی انجام پذیرد.
7-8 اگر کاربر بعد از ثبت سفارش، تمایل داشته باشد سفارش خود را لغو کند کارمزد پرداخت و مرجوع از طریق درگاه پرداخت بر عهده خود مشتری میباشد.
ماده هشت: ارتباطات
8-1 کاربر با ثبتنام در سایت یا ثبت کردن ایمیل در بخشهای مختلف سایت و یا ارائه سایر اطلاعات تماس مانند شماره موبایل این حق را به سایت میدهد تا سایت در زمانهایی که صلاح میداند ایمیلها یا پیامکهایی ارسال نماید. دریافت این ایمیلها و پیامکها اجباری نیست و اولترا این امکان را به کاربر میدهد تا بهدلخواه خود بتواند از دریافت این پیامها انصراف دهد.
8-2 اطلاعات تماسی که کاربر در سایت ثبت مینماید، مانند شماره تماس، ایمیل و …، تنها اطلاعات موثقی است که سایت آنها را به رسمیت میشناسد. اولترا تمام مکاتبات و پیگیریها را از طریق همین اطلاعات تماس انجام میدهد و خود را در قبال اطلاعات تماسی دیگری پاسخگو و مسئول نمیداند.
8-3 در صورت تغییر هر یک از اطلاعات، طبق 2-8، کاربر باید مراتب را به سایت اطلاعرسانی نماید. اگر کاربر در ارائه اطلاعات جدید کوتاهی نماید هیچ مسئولیتی متوجه اولترا نخواهد بود.
8-4 کاربر میتواند از طریق راههای تماسی که در صفحه «تماس با ما» سایت نوشته شده، با اولترا در ارتباط باشد.
8-5 اولترا فقط از شمارههای تماسی که در صفحه «تماس با ما» نوشته شده، استفاده مینماید. درصورتیکه پیامی غیر از شمارههای اعلامشده دریافت کردید اولا توجه نمایید که مرجع ارسال پیامها اولترا نیست و ثانیا مراتب تخلف را به شماره 05143334918 گزارش دهید تا از طریق مراجع قانونی و قضایی نسبت به سوءاستفادهها اقدام شود.
ماده نه: نظرات
9-1 کاربر میتواند در بخشهای مختلف سایت که امکان ثبت نظر وجود دارد نظر خود را ثبت کند.
9-2 نظرات باید به فارسی نوشته شده باشد.
9-3- نظرات فقط باید در خصوص موضوع همان محتوا باشد و کاربر بههیچوجه اجازه ندارد درباره مسائل متفرقه مانند مسائل مذهبی و سیاسی نظری ثبت نماید.
9-4 کاربر حق ندارد به شخص یا اشخاص دیگری توهین نماید یا نظری را بیان کند که مبین نقض حقوق دیگری باشد.
9-5 سایت میتواند در نظرات تغییر و اصلاح ایجاد نماید و یا بهکلی از انتشار آنها جلوگیری به عمل آورد.
9-6 سایت میتواند در مواقعی که صلاح میداند اقدام به حذف یا ایجاد تغییر در نظرات بنماید. مانند مواقعی که کاربر اطلاعات تماس شخصی یا لینکی را در نظر خود درج مینماید.
9-6 در صورت نقض موارد 3-9 و 4-9 اولترا میتواند کاربر را از سایت اخراج نماید و حساب کاربری وی را حذف کند.
ماده دهم: فورس ماژور
منظور از فورس ماژور اتفاقاتی با منشا خارجی میباشد که خارج از اراده سایت بوده و بدون پیشبینی محقق شده باشد؛ مانند قطع سرتاسری اینترنت. در صورت وقوع فورس ماژور اولترا هیچ مسئولیتی مانند از دسترس خارج شدن سایت نخواهد داشت. همچنین در مواقعی ممکن است بنا به دلایلی سایت با مشکلاتی مانند از دسترس خارج شدن یا کندی مواجه شود که در این صورت نیز اولترا مسئولیتی ندارد.
ماده یازدهم: نمایندگی فروش محصولات
تمام محصولات اولترا فقط از طریق سایت اولترا به نشانی weblabs.com به فروش میرسد. هیچیک از محصولات اولترا در هیچ مرجع دیگری قابل ارائه نیست.